2010-03-31

蕃茄又大一歲

3月24日係蕃茄4x歲生日,當然要同佢賀下啦。之前問過幾位朋友意見,邊度食"暴肥"好食,最後得出結論Island Shangri-La既Cafe Too仍然唔錯,所以決定去呢間。

對上一次去呢間Buffet應該係03年,記憶中水準係唔錯,而且好爆,但今次去,居然唔Full喎,仲唔Full得幾離譜添。
成7點半都冇乜人,陰公
呢個龍蝦山係招牌貨,但蕃茄話鹹,不過有呢樣,
就冇蠔食架喇
我每次食Buffet都鍾意黎個湯先
唔好睇少呢幾個蓋,好重呀
壽司比較弱,冇乜得揀
燉豬骨湯同蝦餃
熱葷
個豆卜未熟都俾得人先好
甜品角,幾多款呀,呢PART幾好
Crepes + Marshmallow,內有香芋同呍呢嗱雪糕

總括黎講D野食叫OK啦,唔算驚喜,不過真係食得好飽,算係盡興而回呀! 

是日$438一位 x 2,包杯drink,有恒生咭有85折喎,算OK抵!

留倩影

巧傷感

突然收到消息,一位剛搬來我公司附近工作的親密戰友,在lunch時間之前突收到公司要Terminate佢個contract,原因係其所屬既附屬公司唔再搞一D選美Event! 

收到消息後,我個心好酸,唔係因為戥佢冇左份工,更唔係因為冇人陪我食飯,而係點解一個對選美呢方面咁有talent既人,公司都可以放棄,寧願俾一班唔投入唔志在唔專業既人去搞,簡直係資源錯配,捉到鹿唔識脫角。

在此希望我這位朋友能夠快快收拾心情(其實佢就冇乜野),再喺第二個領域發揮所長啦!

做人係咁架喇!  (朱虹腔)

2010-03-26

泰難忘之旅 ─ Day 5

話咁快又到行程尾聲,嗚嗚嗚.....

由於班機係下午兩點,所以其實朝早11點要由酒店出發,都冇咩可以做,食個早餐執下野又要起程喇。

食個輕Kan早餐
雖然買左新泳褲,但我仍堅持冇落水
又check-in飛返香港,大家都唔捨得
入閘後食多餐先,但此刻我已經非常冇胃口,作悶作病
最後我食件三文治送藥就算
返到香港喇,好凍呀喂 >_<

落到機場原來香港得8度,又著唔夠衫,返到屋企又暈又成身攰奶奶,占寒占凍。原來燒到102度,慶幸假期尾聲先發病,總算冇破壞大家既興致。但我呢個新年假期剩低呢幾日就響床上面渡過。

2010-03-25

泰難忘之旅 ─ Day 4

行程第四日,仍然係hea玩hea行hea食。

團友DL 2月22日生日,所以我地特登book左 Oishi Buffet,俾個little surprise佢!  呢間Buffet係MOS推介,一食可以食4個鐘,岩哂d鍾意打「持久戰」既為食鬼。Buffet主打壽司同鐵板燒,當然中式熱葷同西式甜點亦任君選擇,反而泰式野冇乜喎。
呢d鈕仔係用黎拎返d Teppanyaki
好多壽司揀呀,MOS一臉滿足
綠色燒賣,嚇死人咩
燒物,個人認為粟米最好味
由於未有準備蛋糕,我地索性叫侍應將擺係
吧枱既蛋糕成個拎黎

食飽後下一站當然係繼續Shopping啦,都差唔多要走所以大家嚷著要去買手信,而我地就揀左去曼谷大型超市之一Big C。這間位於World Trade附近的Big C,樓高兩層,乜鬼都有得賣架。
入去喇
黃字呢句係咪泰文恭喜發財呢下
RC & MOS誠意推介呢款餅,我都買左,幾甜架
去呢度買紅雞蛋唔駛自己染
d水咁高點拎呢下
連office file都有得賣
買到滿載而歸,都係一千Baht有找
行到咁攰食個donut真係人生一大樂事

買完野真係超攰,大家建議去揼骨,所以黎左呢間Health Land Spa & Massage。呢間Spa都幾大,自己一座獨立建築物,有五六層架,而且都幾爆,我地晨早book都要六點半先有位。
去到都仲要等9個字呀,大家各打發時間
咦,Tung,你呢個飲法好慳水慳力喎

由於呢個場好近酒店,大家揼完拎住一抽二lun返酒店,個個疲態畢露,索性響酒店裡面既餐廳用膳就算。之後再去Sala Daeng紅燈區逛逛,是次泰國之旅主要旅程就此完畢。唔該哂!
真係紅燈區,冇呃你地架

2010-03-24

泰難忘之旅 ─ Day 3

到了第三日,又係大年初一加情人節,大家梗係早早起身高高興興咁出去行個大運啦。點知一朝早走黎個頗氣人既小插曲。

話說因為第四日我地想去位於Siam Centre(以為)既Oishi Buffet度慶祝友人生日,所以今日諗住去嗰度親身訂枱,然後再周圍食野閒逛。本來大家講好坐BTS去,因為只得3個站,但一出酒店,有團友嫌BTS站遠,建議坐的士前往,而我們8人要分兩部的士。但那團友一截了部的士,便跟其他3人快快手上左車,冇講清楚在邊度等。冇法啦,咁我地等二部的士。點知在烈日下截了約10分鐘,的士係有,但一係唔知我地講乜,一係又唔想去(原來嫌塞車),所以眾人嬲嬲地索性去搭BTS。點知一出路口原來個BTS Chong Nonsi站就係呢度,你話激唔激死。

好啦,我地好快手就去到Siam站(據其他踏的團友透露佢地塞左約半個鐘),去到諗住搵呢間Oishi Buffet,喺嗰度等佢地,點知又搵唔到喎。Siam Centre唔算大,我地發散哂搵都搵唔到,呢度又搞左半個鐘,而我地咁岩個個手提又冇Roaming (我本來有,但張Sim Card換機時跌左),所以跟令一Group人完全聯絡唔上。大家搵到冇哂興又餓,惟有自己食D野先,點知一坐低已經見到「的士Group」班人行過。原來佢地在Oishi Buffet門口一直等我地,而呢間Buffet原來響Siam Discovery,並非Siam Centre,真係邊個俾D流料我地呀。

算喇算喇,既然搵得返就算,新正頭大家咪勞氣,笑下啦!
食返D靚壽司消下悶氣
D牛肉粒,韌到你阿媽唔認得

食完Lunch,最好就係周圍行下。其實Siam站的Shopping Mall分Siam Centre、Siam Discovery、Siam Paragon三個,當中以Siam Paragon最大,賣既野亦最貴,好多名牌子都有分店喺度架。所以保安特別嚴密,要過Censor機同俾security bag-check先入得架。
噴水池裡面有張櫈俾大家坐,你都去坐下啦
啋,新正頭掛藍燈籠! 呢個裝飾真係曇花一現,我地第二日去,
所有裝飾已經拆哂,平時又唔見泰國人咁efficient喎
小心踩Dog X
之後我地行去鄰近既BKK商場,呢個商場走大眾化路線,
其實有少少似香港既聯合廣場呀,不過當然BKK大好多啦
呢間飲奶奶好好味架
呢間donut shop唔駛咁Hard-sell情人節卦
出面有人雜耍慶祝新年,嘩咁高好牙煙!!
泰國都興呢家野喎
之後大家等的士去下一站,等車時遇見以下奇景,四位六呎以上既老外搭架
小型篤篤!  佢地爬上車時搵圍攝既情景,令我諗起歡樂滿東華一班藝員爬上一張細枱上
Babylon係曼谷好出名既「會員俱樂部」,睇下大家幾期待入去「玩」

是晚食左餐超唔掂既餐廳,所以冇乜想寫。之後我地去左會員必去勝地"DJ Station"。呢個場集幾個Disco於一身,每晚11點亦會有人妖騷睇,佢地扮相維肖維妙,而且表情生鬼令人捧腹大笑,所以不少人都趕入去捧場!
TT既企姿似唔似花樣年華先
是夜主要會合剛到步既友人MOS & RC,齊齊Fing完出黎食粉
名副其實既「炸蜢仔」,你食埋我份

玩下食下又點幾,係時候返酒店休息喇。

2010-03-22

港姐變亞姐?

點先而家,搞到咁!!

【on.cc專訊】 香港小姐為首次海外招募舉行記者會,劉倩婷、李姿敏等楊思琦等前港姐齊齊出席,無綫高層何麗全表示今屆會有新安排,年齡限制會稍為放鬆,將以往上限25歲上調至28歲以下,有身份證即可參加,毋須香港永久居民,而有模特兒合約在身者亦可以參加,何麗全否認放鬆限制是與近年港姐質素被批評有關,坦言想吸引更多靚女參加。

即係點?  有模特兒合約在身亦可選我可以接受,畢竟呢個只係無線既商業政策問題,佢搞得掂就OK,但年齡25以上都可以??  現在國際選美大多設定年齡上限係23-26,即係分分鐘選個港姐出黎冇得出去選!!  非香港永久居民仲離譜,港姐不嬲標榜參加既女仔係熟悉香港既香港人,而家搞到咁,真係連本身優勢都冇埋,嘥氣!!! 咁同亞姐有咩分別喎!

諗呢條橋既真係唔該拖出去斬!  嬲-ing!!!

2010-03-21

泰難忘之旅 ─ Day 2

哇哈哈,由於之前屋企部腦壞左,搞到呢個泰難忘之旅第二集遲遲出唔到街,真係見諒見諒! 我會盡我所能快快搞掂成個遊記架喇。

到左Day 2,其實先算係真真正正既足日遊覽。一朝早梗係要試下呢間餐廳既早餐啦,以我呢個懶訓鬼,去親旅行通常都係第一日會食酒店早餐,之後幾日都係訓到早餐時間過哂先捨得起身。但今次旅行就可以食足4日, 點解呢?  因為如果你隔離嗰個朝朝一早就起身梳洗兼換好哂衫然後不斷"哦"你叫你陪佢落去食早餐,咁又點會miss喎!!!!!
好眼訓呀仲 zzzzzzzZZZZZZZ
原來其他房既團友已經差唔多食完添,真慚愧
餐廳唔算大,食物種類亦不多
我最like一路飲橙汁一路飲奶
泰國人d食物portion出名細,估唔煎隻蛋都細過人

食完早餐,大家都好興奮咁想仆到出去行下,我地第一站係曼谷著名旅遊點翟度翟。呢個跳蚤市場只係逢星期六同日先開,而且出名"熱到溶",所以揀早D去希望冇咁熱。

我地搭自由行旅客甚為喜歡既交通工具BTS前往。BTS鐵路系統係曼谷市內主要既集體運輸工具,但佢歷史唔算好"悠久"架咋,99年尾先通車,以大城市黎講算好遲先有市內鐵路。雖然BTS已經過左佢10歲生日,但曼谷交通仍然係混亂擠塞不堪,真難想像99年前曼谷人係點樣周圍去架呢.....
買飛先
車到喇,寫咩呀架車
呢位團友,個鏡頭響呢邊呀

搭到去綠色線最尾一個站摩切(Mo Chit),就到翟度翟喇!  翟度翟又名JJ Market (因有譯音寫成JatuJak),1982年已經有架喇,現為全泰國(有些甚至話係全世界)最大既跳蚤市場。分為27個區,立立雜雜乜鬼都有,衣服鞋襪唔在講,又有傢俬、工藝品、園藝、食物、書籍、古董、甚至活生生既貓貓狗狗到嚇人既珍禽異獸都有,有說唔停咁行哂所有舖頭要4個鐘頭,大家可以想像有幾大啦!

我大大話話都黎過5-6次翟度翟,不過行黎行去都係1-5區附近,驚行得太入唔識出返黎呀,嘻!
翟度翟外圍 ─ 嘩咁渣車唔怪得塞到咁啦
好多背心賣呀,我見仲有皮褸賣添,但熱成咁,
真係著上身試下都唔多願呀
名副其實的「花燈」
攝石花
D狗仔熱到陰公
幾可亂真的蔬果山
唔得喇,行到太熱,要搵間餐廳歇一歇,
呢間餐廳係唯一一間有冷氣,仲唔衝入去?
咁熱唔係唔叫雪糕食呀,好野香蕉船黎喇,errrrrrrrr,
點解冇香蕉既? 問侍應,佢話:Banana not RED DEE (ready),
跟住笑笑口行開,吹佢唔漲

咁又行左3個鐘喇,係時候去下一個目的地 ─ 唐人街。本來行程係星期日先去,但星期日係大年初一,我地驚有舖頭唔開,所以改行程今日前往。我地搭的士去唐人街,但兜黎兜去都入唔到去,原來因為封哂路準備慶祝新年呀!
大型舞台搭建中,聽講泰國公主明日大年初一會大駕光臨喎,
大家都準備就緒
曼谷唐人街係一個舊區,周圍都有接近戰前既建築物(我自己講既),
泰國人想拍類似歲月神偷既戲可以係度攞景喎
唐人街第一個sub站係食魚翅,查實貨色好一般
同餐牌幅圖完全係兩碼子既事
手信熱點林真香,都掛燈籠應下節呀,老闆都話今日年卅晚早D收

行左成日攰到震,係時候返酒店擺低戰利品加抖下。夜晚我地又係行市集,係Suan-Lum Night Bazaar。呢個夜市亦係曼谷較出名既旅遊點,賣既野同翟度翟差唔多,但面積當然細好多啦,而且價錢較貴,不過好處係冇咁熱囉。
Suan-Lum Night Bazaar招牌牌坊

此夜市有一帶有好多酒吧同餐廳,我推介左一間"木偶餐廳"俾各團友。呢間餐廳我食過幾次,D泰菜水準不錯,而且招呼都幾好,不過去廁所最好搵人陪,因為去廁所條路有一"勒"木偶係度,見到都咪話唔心寒呀!
先黎杯西瓜汁,好飲到呢
泰式炒飯,好香好惹味
最鍾意炸物
點少得馬拉盞通菜呀

食飽飽返酒店有咩好做呢?  話說臨上機前我地成隊波波衫先趕起,而我負責去拎衫,由於大家急住見到件衫真身,而我拎左衫之後最快見到隊友既時候就係去旅行,所以徇眾要求下我拎埋D衫去泰國俾返佢地。當晚大家就試衫影相,玩得不亦樂乎呀!
BVB四子祝你新春快樂!!!