2010-09-16

去年今日

多得Facebook裡有個小推介,會提下你睇睇裡面的舊相薄,重溫昔的片段。今日呢個小推介就提下我去年往加拿大旅行既相簿,原來去年今日,就係我出發既日子,估唔到咁快就一年喇。

呢個Trip既目的其實係為咗我既好好好朋友SK而去既,因為佢"終於"都嫁得出,我呢個相識於Grade 10既好朋友梗係要飛過去賀下佢啦!  而且我亦有8年冇返過去,所以呢次既旅程我都真係好期待。短短10日既行程,學我同SK話齋,就好似一場夢咁,好開心亦都過得好快,快到好似唔記得有去過一樣。

呢一年真係過得好快,我亦不時會想起旅程裡的每個片段,叫人非常難忘,我亦好掛住我的好友SK!  又一年冇見喇,希望好快再可以見到妳啦!

突然好想將去年的旅程寫落黎,不過以我咁hea既性格,
可能要下年先可完成,都係諗下好喇...


2010-09-14

打波當郊遊

平時其實甚少會在星期六晚跟友人打排球,一來通常有約,二來想多些抽時間在週末陪下屋企人,煮下飯打下麻雀又一日。

但上星期六就有d唔同,我地隊波有幸被邀請作友誼賽,而地點就係赤柱體育館。嘩,真係好耐冇去過赤柱,今次借呢個機會打波當去fieldtrip都幾好喎,所以一口便答應。當晚打7點至10點,成程落住大雨,一行8人浩浩蕩蕩入赤柱,都幾得意喎。

三小時激戰,總算贏多輸少,激戰過後當然係想遊下赤柱啦,可惜仍然落住雨,就求其搵間餐廳食d野,feel下赤柱氣氛。赤柱大街一帶都酒吧林立,印象中都應該幾興旺,但今晚卻非常冷清,人流疏落,每間舖得小貓兩三枱,所以我地八人既枱,老闆娘都好快安排到。

我地揀咗一間Bar & Grill,叫"赤柱大街"

場內有超大電視直播英超賽事,有侍應過黎
問我地係咪一定要睇波,因為佢地想轉台,我地
當然歡迎啦!  點知最後都冇轉過台,把鬼!

我叫了一個Set Dinner,餐湯係南瓜湯

唔要湯,可以揀沙律

主菜Fish & Chips ─ 好少在香港食呢樣野,ok喎,
令我諗起讀high school時響canteen既情景

埋單約$140,同預計差唔多,赤柱d餐廳係咁上下。


雨夜既美利樓


2010-09-07

我要做人大伯喇

經歷30個鐘陣痛,我既弟婦Tammy終於生咗我地曾家第一個新成員Tyrus喇,足足有八磅架! 睇見Tammy咁辛苦,真係真真正正感受到做媽媽既偉大,Tyrus仔你大個一定要孝順媽媽呀!

今日大約六點三Tyrus終於出黎睇下呢個世界喇,但到七點九都遲遲未見推出產房,我地一眾人都為之非常心急。最後接近8點終於有護士推BB同Tammy一齊出黎"過房",但只衝衝幾秒,我地眾人在走廊雖然拎好哂相機,但最後莫講話影唔到,連正面都見唔切呀,過咗房之後又過咗8點,過哂探房時間,不過我地都偷偷地睇下Tammy,但BB就洗緊白白,冇辦法啦,伯伯聽日先見你喇!

今日我就榮升做大伯喇,又多一個唔同身份,感覺好特別,而且唔認老都唔得喇!

 呢張相靠佢爸爸快手影架咋,
Tyrus仔你要快高長大喔!

Tyrus仔你快快出黎

我就快做人大伯喇,心情真係好興奮!  猶記得今年一月一次family BBQ gathering裡,我細佬宣布弟婦有咗BB開始,我已經好期待呢個姪仔出世。時間真的過得很快,眨下眼弟婦昨日已經開始作動了!  昨晚去探過佢,見佢都幾辛苦,但仍然係徘徊係2度左右,到而家都差唔多痛咗二十幾個鐘頭喇。Tyrus仔好想快d見到你呀,想睇下你既樣,究竟似嗲哋定媽咪呢?  同埋你快快出黎,唔洗你媽咪咁辛苦嘛,乖乖啦!