2010-06-19

可人兒

近期I-phone Playlist經常聽一首楊千嬅既舊歌 ─ 可人兒,諗起有好幾位朋友都好似歌詞描述咁,外在條件不錯,有自己事業,身邊有一堆朋友陪玩陪逛陪傾心事,但好似身邊永遠都欠一個最重要的人。佢地唔係完全冇拍過拖,但永遠都係唔長久。有好幾次同佢地深入分析,究竟問題喺邊呢?  D人覺得佢地條件太好唔敢作主動? 覺得佢地太多朋友太social?  覺得佢地花花弗弗咁,對情愛呢家野實係玩玩下? 

當時人大多既答案係:吓? 我唔係咁喎、 唔係吖,D人錯覺囉 、  我不知幾恨可以一對一呀 。  諸如此類,當然實情係咪完全咁,我都心裡有數,但好肯定佢地對愛情都係有一種誠意,係真係想搵個人,但...........   遇唔到。



作曲:黃丹儀
填詞:黃偉文

良朋常常提著我
這麼多好友愛我最多
可笑是這麼可愛  對快樂無助
這數年不理深愛著誰 亦未被對方珍惜過
沒有花 沒有果 但我記得他怎拒絕我

要是可愛 為何無人愛我
夜夜獨自一個 祈求誰來家裡坐坐
抬頭望鏡亦算 不失不過
到底我甚麼出錯
要是可愛 為何無人愛我
夜夜獨自一個 回來和牆壁唱著愛歌
唱到自信恐怕亦無多
連我自己都不愛我
(而我亦笑問憑甚麼)

良朋常常胡亂猜
我這麼可愛  愛侶滿街
嘲笑內帶點安慰 勸我別言敗
激奮時總會擁我入懷 落力為我開解不快
越要開 越要解 讓我更加擔心我狀態

是你麼 若有人愛我
是你麼 這地球男孩如此多
情人在哪兒 情人是你麼

情愛是決定遺下我


各位bros and sis,等多陣啦,唔好放棄呀!

2 comments:

Anonymous said...

U said Douglas? hahaha

TT said...

佢?? 條件好? hahaha