2010-01-08

告別RT

估唔到翻生後第一篇文章,已經添了少少離愁別緒。

友人RT即將去秘魯做一年義工,本來一早想嚟個飯聚,奈何呢個唔得閒嗰個又忙,約來約去都約唔成。昨晚六點幾收到SW電話,咁啱個個得,咪仆到去旺角見下呢班選美友。

飯聚主題離不開RT將會遇到既秘魯生活,但今次飯聚卻有另一番意義,稀客ET出現呀!  ET本身一直有同我地玩開,但05年時跟RT有少少誤會,所以之後較少機會佢地會同場出現。難得今次大家冰釋前嫌,握返手,我同SW都有D安慰。

飯局話題主要由多咀ET由頭帶到尾,佢對佢既公仔選美仍然樂此不疲,我地雖然興趣麻麻,但見佢講到眉飛息舞我地都笑聲不絕。

左起: SW/TT/RT/ET/Tiger

是次最肉酸既地方,莫過於轉場去食糖水途中,因一時感觸淚灑朗豪坊。諗起黎緊一年我地既選美聚會又少了一位要員,真係覺得好唔捨得呢....


D豆腐花好似石膏粉咁,最後只食D雜果呀

最後祝RT一切順利,雖然話去做義工,但响呢D國家點都有少少危險,你自己執生喇!  我地好快又會見面架喇!!

1 comment:

ry said...

Hey TT, thanks so much for the sendoff dinner and dessert! But most importantly I didn't think that you'd cry in the middle of the road! it was really touching, and i really appreciated your thoughtfulness.

don't worry, i'll be fine, and i'll be careful. and yes, we'll see each other very soon!