2010-03-22

港姐變亞姐?

點先而家,搞到咁!!

【on.cc專訊】 香港小姐為首次海外招募舉行記者會,劉倩婷、李姿敏等楊思琦等前港姐齊齊出席,無綫高層何麗全表示今屆會有新安排,年齡限制會稍為放鬆,將以往上限25歲上調至28歲以下,有身份證即可參加,毋須香港永久居民,而有模特兒合約在身者亦可以參加,何麗全否認放鬆限制是與近年港姐質素被批評有關,坦言想吸引更多靚女參加。

即係點?  有模特兒合約在身亦可選我可以接受,畢竟呢個只係無線既商業政策問題,佢搞得掂就OK,但年齡25以上都可以??  現在國際選美大多設定年齡上限係23-26,即係分分鐘選個港姐出黎冇得出去選!!  非香港永久居民仲離譜,港姐不嬲標榜參加既女仔係熟悉香港既香港人,而家搞到咁,真係連本身優勢都冇埋,嘥氣!!! 咁同亞姐有咩分別喎!

諗呢條橋既真係唔該拖出去斬!  嬲-ing!!!

No comments: