2010-04-06

粵曲..... 好難投入

家母近幾年愛上粵曲,成日同一班粵曲愛好者一齊夾歌,練歌,仲每星期上一日堂,非常投入。因為同一些粵曲團體有來往,所以佢亦不時有些表演項目,一來可以過下曲癮,二來又可以多D演出經驗,可謂一舉兩得。不過大家唔好以為係人地「請」佢表演喎,係要自掏腰包架,真係出錢出力呢。

今次表演場地係「高山劇場」,呢個地方我從來冇去過,原來呢個劇場規模不大,雖然位處較高,但絕對唔係高山咁高,有少少名不副實喎。
夜晚的高山劇場
從來冇去過,梗係留個念啦
現場海報
間場時大合照
濃粧既媽咪,感覺好新鮮呢
媽咪出場喇
因為相機要錄video,我左手用手機拍呢張相,
唔係好清呢

說老實我對粵曲真係興趣麻麻,一來佢地唱既唔係《帝女花》、《紫釵記》等耳熟能詳既名曲,冇乜共鳴;二來每首曲目都係好長,起碼二十分鐘以上,所以一路睇一路放蚊。而我同細佬們坐位有D距離,好彩我剛加入I-phone行列,可以上網Chat下,我地幾個更一路睇一路在Facebook comment各演出者既表現,好鬼過癮。不過做仔既,點都要捧下阿媽場呢!




1 comment:

try said...
This comment has been removed by a blog administrator.