2010-04-28

新派齋菜三德

BVB老大之一RC剛剛牛一,佢建議食齋,所以一諗就諗到呢間位於佐敦既「三德素食館」。

其實我一直對齋菜都甚為抗拒,可能觀念仲徘徊喺食齋等於將一舊舊麵粉或芋頭塞落肚,所以從來冇諗過將齋舖列為我常去餐館之列。但去年友人帶我去食呢間齋舖後,對食齋完全改觀,原來食齋都可以有咁多不同烹調煮法,絕對唔會悶,而口感亦可媲美食肉,非常奇妙。

三德素食館為於佐敦JD Mall,呢個商場大家可能會感到陌生,但佢既前身可謂係香港人都記得,而聽到個心亦會「離一離」既嘉利大廈。1996年呢座大廈發生世紀大火,當中救火畫面實在瀝瀝在目。火災後成幢黑忟忟既大廈都仲屹立佐敦10年,直至2006年成件事Closed File先拆得,後改建為此商場,當然呢10年間亦傳出唔少鬼故事。八八卦卦既一班波友知道要去呢度食飯,都話有少少驚喎,搞到席間去廁所要約埋一齊去,寧捨多事。

JD Mall專登採用全玻璃設計,就算升降機都
可以望到出面,讓人不會覺得太陰森
三德係邊三德呢?
睇Menu都覺得正呀
先嚟蟹玉素翅,D蟹玉其實係南瓜囉 
怡香茄子豆腐 ─ 賣飛佛 
XO醬翠玉雜菌 ─ D翠玉瓜幾甜 
咕嚕肉 ─ 同真實嗰D口感一樣喎 
五柳鮮班 ─ 阿姐快手得濟已切一刀 
蓮藕餅 ─ 呢個豎起手指公呀,D汁好得 
松子炒飯 ─ 松子少到呢
椒鹽蠔仔脆豆腐 ─ 好惹味,D蠔整到有蠔腥味先好  
雲吞鮮竹菜苗 ─ 我覺得一般
最後見爭少少叫咗一打炸饅頭
愛上鏡既TCHU同一眾友人

食得七七八八,一眾人士見唔夠喉,走去隔離「糖伯府」食糖水。呢間糖水舖主打刨冰,但我嫌D冰太凍,一次都冇試過,主要食其他甜品。我今次叫咗 
楊枝金露豆腐花
DM叫既芒果秋香,好Kawaii呢

眾人食到飽飽好滿足咁離開,返到去仲有時間睇到「精叻辮」喎!

1 comment:

Anonymous said...

松子炒飯..下我一粒都搵唔到wor.....搵笨染..

我.... 我... 我...好急尿呀.