2010-05-20

天佑BKK

突然間,519呢個數字,可能跟64一樣令人「不想回憶、未敢忘記」!

擾攘兩個多月既泰國紅衫軍示威,隨著多個紅衫軍領袖於5月19日宣布投降,本以為事件可以告一段落,人民可以重新振作,重建家園。點知................

部份暴徒唔忿氣,響曼谷四處地標肆意破壞,首當其衝既當然係幾個令泰國人引以為傲既大型現代化商場!  Central World (即World Trade)慘成戰耙,被狂徒縱火焚毀,全座商場幾乎燒通頂,就咁樣壯烈犧牲。而鄰近的Siam Paragon等商場亦被波及。

我都留過不少腳毛響呢個咁美麗既Mall!  基本上每次去BKK,都例牌會黎呢度行下。行呢個商場其實係一種好relaxing既experience,因為人唔多,可以無拘無束 (或漫無目的)咁行,店舖食肆又齊全,包有你啱食啱睇既地方。每次去都令我感覺好似以前在加拿大行Mall一樣,好舒服。

最記得有一次我同一班朋友響Central World近頂層既 Triple O's食lunch,全場差唔多得我地一枱人,我地成班嘻嘻哈哈傾左成兩粒鐘,冇人望你冇人jip你,好爽!

翻查資料,原來Central World前身World Trade於1990年開幕,至2002年由Central Group收購,易名為Central World。2006年完成擴建工程,增加55萬平方米空間。真係估唔到擴建4年後就壽終正寢,十萬個可惜呀!

聖誕時的Central World,竟然俾到人一種冬日感覺喎

因為香港伊勢丹執咗九世,所以去到我實行返夠本架


3 comments:

keith said...

點都估唔到會搞成咁樣.....好可惜!!!

Anonymous said...

唉... 我最 like 行依個商場.
d 野走中價路線... 現在.... 冇晒啦.

Anonymous said...

唉... 我最 like 行依個商場.
d 野走中價路線... 現在.... 冇晒啦.