2010-05-05

泰溫馨

近日友人因肺部問題多次進出醫院,經多番檢測後仍未能搵出病因,故近日需要再次入院開刀抽取肺部組織化驗。昨晚一行八位朋友便到法國醫院探下佢,同佢解下悶。但竟然一位朋友誤將銅鑼灣的聖保祿醫院當為法國醫院,去到先知搞錯,要急急趕的士過返黎。雖則聖保祿醫院前身好似真係叫法國醫院,但九龍呢間都成十幾廿年,仲搞錯確係離奇。

我地眾人先約在大堂等候,一上到病房見到呢位朋友,嘩成個人落哂型,本來面圓圓成個波咁既佢,變到塊面凹哂成個肚冇左張枱咁,真係見者心酸。插住多條喉管既佢把聲好弱,我都好勉強先聽到佢講既野。而大家都好有心,不斷同佢傾計講下笑咁,務求令到個氣氛輕鬆D,所以講下笑下都探咗成個半鐘先鬆人。

探完病都九點鐘,眾人都嗌肚餓。法國醫院位近九龍城,而九龍城又出名泰國野,既然泰國而家立立亂冇得去,我地就食泰國野當解下「鄉愁」啦。今次試既係"同心泰國菜館"!
餐廳位於公園側邊,好易搵
眾人極餓,狂點餸
好想試呢D咖喱麵包,但最後冇點
串燒雞牛
拼盤有我最like既蝦餅
豬頸肉 ─ 唔肥喎,ok喎
海南雞飯 ─ 好似DJ Station出面好食D喎
珍多冰,甜到呢
炒菜苗
冬蔭公 ─ 色水唔靚但飲落又Ok喎
Pat Thai ─ 死啦,我發覺我越黎越麻麻食 Pat Thai
JC企咗響病房兩粒鐘,攰到陰公

是日食到10點半散Band,希望下次臥床友人可以精神奕奕再join我地食過啦。


1 comment:

EC Shop said...

粟米含有30多種營養成份,如鐵、鈣、硒、鋅、鉀、鎂、錳、磷、葡萄糖、蔗糖、果糖、氨基酸、維他命E、胡蘿蔔素、膳食纖維...等。此等營養組合,更能滿足人體營養平衡,具有提高大腦細胞活力、提高記憶力、促進生長發育、增強有益菌、抑制有害菌、防止細胞老化、延緩衰老、防癌抗癌等保健作用。 胡蘿蔔素被人體吸收後轉化為維他命A,具有防癌作用;膳食纖維能加速癌物質和其他毒素排出,可預防腸炎和腸癌,並能降低膽固醇,預防高血壓和冠心病;維他命E則有促進細胞分裂,降低血清膽固醇,防止皮膚病變,還能減輕動脈硬化和腦功能衰退。都市人多肉少菜,每日飲用新鮮粟米汁,生活簡單啲,人都健康啲。

http://2plus3.vze.com