2010-09-14

打波當郊遊

平時其實甚少會在星期六晚跟友人打排球,一來通常有約,二來想多些抽時間在週末陪下屋企人,煮下飯打下麻雀又一日。

但上星期六就有d唔同,我地隊波有幸被邀請作友誼賽,而地點就係赤柱體育館。嘩,真係好耐冇去過赤柱,今次借呢個機會打波當去fieldtrip都幾好喎,所以一口便答應。當晚打7點至10點,成程落住大雨,一行8人浩浩蕩蕩入赤柱,都幾得意喎。

三小時激戰,總算贏多輸少,激戰過後當然係想遊下赤柱啦,可惜仍然落住雨,就求其搵間餐廳食d野,feel下赤柱氣氛。赤柱大街一帶都酒吧林立,印象中都應該幾興旺,但今晚卻非常冷清,人流疏落,每間舖得小貓兩三枱,所以我地八人既枱,老闆娘都好快安排到。

我地揀咗一間Bar & Grill,叫"赤柱大街"

場內有超大電視直播英超賽事,有侍應過黎
問我地係咪一定要睇波,因為佢地想轉台,我地
當然歡迎啦!  點知最後都冇轉過台,把鬼!

我叫了一個Set Dinner,餐湯係南瓜湯

唔要湯,可以揀沙律

主菜Fish & Chips ─ 好少在香港食呢樣野,ok喎,
令我諗起讀high school時響canteen既情景

埋單約$140,同預計差唔多,赤柱d餐廳係咁上下。


雨夜既美利樓


No comments: