2010-09-16

去年今日

多得Facebook裡有個小推介,會提下你睇睇裡面的舊相薄,重溫昔的片段。今日呢個小推介就提下我去年往加拿大旅行既相簿,原來去年今日,就係我出發既日子,估唔到咁快就一年喇。

呢個Trip既目的其實係為咗我既好好好朋友SK而去既,因為佢"終於"都嫁得出,我呢個相識於Grade 10既好朋友梗係要飛過去賀下佢啦!  而且我亦有8年冇返過去,所以呢次既旅程我都真係好期待。短短10日既行程,學我同SK話齋,就好似一場夢咁,好開心亦都過得好快,快到好似唔記得有去過一樣。

呢一年真係過得好快,我亦不時會想起旅程裡的每個片段,叫人非常難忘,我亦好掛住我的好友SK!  又一年冇見喇,希望好快再可以見到妳啦!

突然好想將去年的旅程寫落黎,不過以我咁hea既性格,
可能要下年先可完成,都係諗下好喇...


1 comment:

naruto said...

去年嘅trip下年至寫,好多野唔記得左啦