2010-01-18

久違了的加太賀

昨日在紅磡跟一眾波友打完波,見早早地7點鐘大家提議去加太賀食飯!記得約10年前首次認識呢間日本食店,當時友人已經到左,我唔識路靠友人喺電話指路,但周圍都係黑漆漆既工業區,搵極都搵唔到,但最後竟然見到一排色彩繽紛既燈飾,非常有日本FEEL,印象深刻。

時移勢易,近年日本食店其門如市,又有放題夾攻,加太賀受歡迎程度亦大減,甚至有朋友對之甚為抗拒添。不過既然冇試咁耐,我都好開心再黎食野。去到時為星期日夜晚7點半,理應係食肆黃金時間,點知‧‧‧‧


好冷清呀陰公,唔駛排隊不特止,侍應仲安排左一張超大既枱俾我地一行6人,真係受寵若驚!

人氣就唔夠喇,食物點呢?我地叫左好幾樣野,食落OK喎,唔係D人所講咁差,Keep到以前既水準。

軟腳蟹反卷 ─ 唔錯唔錯

花之戀 ─ 話哂係加太賀發明既,唔差得去邊啦

蟹籽沙律冷麵 ─ 黎到先知叫錯左,我expect好大盆架

焗墨魚咀 ─ 出乎意料好味,好爽

天外天壽司拼盤 ─ 一個字 "怪"

海螺刺身 ─ 好鮮甜,唔點醬都OK

蟹粥 ─ 好味但好飽肚,食兩碗已飽到嘔

土佐豆腐 ─ 我飛佛,死都要嗌

食到捧住個肚,都係每人百五蚊有找,算係咁啦!

BVB戰友們,下次再一齊食啦

2 comments:

Fun said...

其實佢最紅既時候我都係覺得佢地d野食麻麻囉.. 唔明做咩咁多人排隊呀!

TT said...

哈... 可能貪有小遊戲玩卦....