2010-01-22

捌叁美食亭

再嚟飲飲食食!

話說蕃茄早幾日去飲打牌贏左幾舊,一向有錢就身痕既佢話要出去食餐好既,所以昨晚就去了九龍城搵野食。本來諗住係去去開既一間泰國地踎舖食下泰國菜,唔知係咪去到只係6點9太早,成間舖包括人或物都好似未ready咁,所以就去了蕃茄提議既一間串燒店,83美食亭!

蕃茄:係咪去呢間呀
我:你話事啦

裡面裝修簡陋,客人亦不多,只有兩三枱。牆身掛滿相片,開頭以為全部都係藝人幫襯既合照啦,點知原來大多數都係自己伙記影相,藝人既合照只搵到蔡少芬同楊思琦!

餐牌上很多串燒選擇,亦有些拉麵及便當等。我同蕃茄因太肚餓關係,起勢咁叫,最後叫左約十幾樣的串燒,好彩老闆娘好有心思逐碟上,才不致於擺到一枱都係!

先叫左杯龍鳳檸樂,乜支飲筒咁長

蒜蓉包 ─ 牛油味稍遜

焗花甲 ─ 幾清甜呀

雞中翼 ─ 好惹味呀,唔知落咩粉整架呢

燒魷魚鬚 ─ 好爽,一d都唔韌

燒豬大腸 ─ 好好味呀d汁,10個讚,雖然一路食一路好有罪惡咁
 
燒粟米加燒雞皮 ─ d燒雞皮好似食卡樂B咁架

生蠔 ─ 有d腥囉

燒魷魚筒 ─ 用wasabi食幾新個feel

原條茄子 ─ 可唔可以俾多少少醬呢下?


燒雞翼 ─ 真係我最鍾意食

壓軸燒羊架 ─ 好味呀,點芥辣一流

最後黎個炸雪糕,響餐牌見到呢個item時我好興奮,因我響加拿大食過
一次雪糕Tempura,當時覺得超好食,但之後冇見過有得賣。今次試就.....  
同想像好大出入,加拿大食嗰個好大架成個波咁架


最後埋單岩岩好四百大元,貫徹蕃茄財唔散人唔安樂既精神,多謝哂!


3 comments:

Anonymous said...

燒豬大腸..好想嘔呀~~

TT said...

匿名: 好食架, 但好肥囉!

TT said...

懷念你, Frankie!