2010-01-25

BVB小欖BBQ聚

大家可能會問,咩係BVB呀?  BVB其實係我隊排球隊既名,全面Boys Volley Ball, staight-forward到爆。適逢BVB成立一週年,又係隊中主將Tommy既生日,我地就響上週六搞個BBQ聚會賀賀佢。

話說大隊兵分兩路兩架7人車載各隊員入小欖,由於我不太熟悉新界西既路,故擾擾攘攘7點幾先入到BBQ場地。這個小欖場算十分大,驟眼睇都可容納100個爐,加埋麻雀枱,環境都唔算逼夾。
BBQ款式都幾齊全,豬牛雞扒海鮮雞全中翼乜丸物丸海鮮應有盡有,是日鬼整咁肚餓,所以不斷狂食,但蕃茄燒野效率奇慢,首趟燒雞全翼竟用左半個鐘,當然我要加緊催促佢先稍為燒快少少啦。
自助形式拎野食
附近附設把鬼夾公仔機
燒蜜糖麵包,正呀!

當晚影了很多相,但隊中搞鬼隊友叉燒玩Zoom,在相機個mon zoom盡哂所有人黎睇,導致眾人醜態盡現,我仲要重災區添呀!可惜呢度做唔到個效果,唔係post出黎俾大家笑下。

當晚另一焦點當然係隊友Tommy生日喇。Tommy係創隊成員之一,星期日既排球場多數係佢book,真係貢獻良多架,我仲特登訂左個搞鬼排球蛋糕俾佢添。開頭以為個蛋糕好睇唔好食,但食落眾人皆讚,好彩!
雖然係舊式排球,都好搞鬼啦
吹....... 蠟燭先啦
BVB一週年快樂,大家俾心機呀

因隊友Lawrence第二朝去日本,所以約10點鬆d便離開燒烤場,轉戰深井滿記甜品。去到時都幾多人等位,好彩我地夠人強馬壯,一入去伙計們就安排一張大枱俾我地喇。不過其實d甜品都好一般,我成日覺得呢d甜品舖總之係d吊腳位開一間,實會大把人幫襯,d人可能鍾意食完飯遊下車河再食甜品。
乜整到好似加太賀咁呀
雜果豆腐花 ─ 得好少豆腐

最後大家盡興而歸,但兜兜轉轉泊返架車返沙田,都成1點先返到屋企,喪渣車喪笑成晚搞到疲憊不堪。

1 comment:

Anonymous said...

hahaha...真係估唔到咁好食個蛋糕