2010-02-07

求求其其審死官

你鍾意睇認認真真有深度既話劇多D,定係胡胡鬧鬧爆吐喪笑(D演員喎)既話劇多D呢?  如果你係後者,由盧海鵬同朱咪咪演既審死官必定係你不二之選。

話說友人Fun之前一晚已經睇左首場,評語可謂麻麻,所以某程度上我已經有準備帶什麼心情去睇呢套戲。套戲在新光戲院上,我從來都未去過,所以呢個都係我決定買飛既原因之一。當日放工便仆到去北角,我五年前曾經喺附近返工,所以今次特登去嗰時好鍾意幫襯既強記食飯,呢間舖頭既叉燒煎蛋飯好出名架。
新光戲院,成日話拆,所以好想去睇一場戲
強記叉燒煎蛋飯,出名到有線稿專題報道
同張相有少少出入喎
之後去好出名既舖頭買雞蛋仔,條龍由朝到晚都喺度架喎

好喇,7點半喇,約左"分飛燕"友人DW攞飛。DW係呢套劇既宣傳,所以搵佢攞飛實有靚位,而另一最大"著數"係可以乘機叫佢帶我入後台同我最鍾意既咪咪姐&樊奕敏影相! 
我同咪咪姐襯唔襯呀?
樊奕敏呀,91最上鏡小姐,嗰時勁LIKE佢

同樊奕敏影相時,有以下搞野對白:
DW: 喂Amy, 有個小朋友想同你影相呀
樊: 好呀!
我: 好靚呀你Amy
樊: 多謝
DW: 佢係港姐DATABASE黎架。
樊: 嘩,唔記得我邊年選得架喇! (哈哈哈)
DW: 佢實記得啦,佢年年既帶都有呀。
樊: 係咪架,咁你可唔可以COPY一隻俾我呀,我講真架!
我: 當然得啦! (兩人又哈哈大笑)

好喇,寒喧一場,又係時候入場喇。我地坐第4行,仲要係中間路位,好清楚呀!
入場喇
袁詠儀都有送花牌喎,乜唔係同張智霖一齊送既?
個佈景搭得好簡單

成套戲包括劇情甚至對白都同周星馳既電影版大同小異,最多加插左一D諷刺時敝既對白,創意幾乎係零。各演員既演出亦都好參差,基本上冇乜演技可言,胡胡鬧鬧得啖笑,唔記得對白爆肚等等不在話下,李麗霞(黑妹)直情由頭到尾冇講過一句完整對白,淨係識笑笑笑,好似俾$360入黎睇佢笑咁!  臨尾一幕樊奕敏要"長跪"公堂,可能好悶係咁玩佢既假BB,搞到DRAW哂D ATTENTION,唔係咁好囉我覺得。不過朱咪咪有幾幕數白欖加RAP,雖然都有甩漏,但咁長又快既台詞佢HANDLE得算幾好,論表現應該係全場第一!
終於捱左3個鐘,謝幕喇
甘草王王俊棠,勁LIKE佢呀

 如欲睇友人FUN對此劇既意見,可去呢度望望,如有雷同實屬巧合。

No comments: