2010-02-01

通宵K原來很可怕

週五晚BVB打了一場競爭激烈既波,當中隊員DL不慎跌親,眾人均十分擔心,並以為緊接既唱K環節會取消。點知DL不單止唔縮沙,仲興致勃勃一定要去,我惟有帶住一副"攰偈"捨命陪君子啦。

唱K地點為旺角中心,時為11:45pm,記憶中已有5年以上冇試過咁夜唱K。我地一行5人被編入一間三尖八角兼少少殘舊既細房,頗為逼夾。由於我遲入房關係,去到時個點唱LIST已被一眾K魔點了4頁,登時為之氣結。DL更加一洗平時斯文形象,好似上左身咁狂唱狂UN,令人歎為觀止。

五人大波袋被屈埋一角
傷者DL慘遭我及CF蹂躪
四大靚聲組 ─ DL/CF/JL/SAY

當眾人玩到3點幾勁high勁亢奮時,我既四肢已經不斷發出警號,又酸又痛,呵欠頻頻,卒之在4:15am宣告失守,要立時鬆人。可憐的我以為飛的返屋企可以快快覺覺豬,點知返到屋企先醒起漏左一袋衫響K房,而呢套衫又要第二朝一早拎去改準備聽晚去表妹的結婚晚宴,所以再以的士來回飛,真係跌錢捱眼瞓,好慘呀!   經過是次慘痛經歷,你話通宵K係咪好可怕呢!

1 comment:

CF said...

一 d 都唔可怕,
你錯過了 DL 既精彩演出,
仲有越夜越精彩既 二人組合,
快 D 約下次啦, HAHA