2010-02-09

柴娃娃團年飯

週日約咗一班朋友暨舊同事聚舊團年。呢班朋友其實係我98年時做第一份工時認識既,唔知大家仲記唔記得香港電訊既互動電視服務呢?  我地就係喺呢度做CS架喇,當時一齊上training,可能大家都係剛大學畢業,年紀相若,所以迅速熟起來。雖然我只做咗一個月,但之後不斷都有gathering聚下,眨下眼大家就十幾年朋友喇。

今次團年飯既地點係SL屋企,我地叫左d壽司及家常小炒,實行中日混合賀歲晚呀。
擺到一枱都係呀!
中日cross-over ─ 壽司加沙薑雞
飯後仲有甜品 ─ 芒果蛋糕

好喇,食到飽飽,有咩好做呢?  當然玩下Game呢,自從若干年前自家發明搶錢冚棉胎後,差唔多所有game都加入搶錢元素。今次我哋玩搶錢豬,唔好以為好"輕kang",其實都會玩到心跳加速標哂冷汗架,玩法其實同7級豬冇分別,不過instead of摸鼻,儲齊4隻既人要響中間個pool度拎一個銀仔,而其他人見狀亦都要鬥快搶銀,當然銀仔數目係預少一至兩個,如搶唔到就要加一級,唔同級既人唔可以傾計架,唔係就低級既豬會「升呢」至高級豬既級數,我就係咁無啦啦升為六級豬 (其實只輸過一次)。

玩到筋疲力竭後,大家都坐定定睇超級巨聲「大結局」,冠軍選左係來自大陸既王雯,佢係唱得好既,但其實自從加入咗大陸參賽者,我對超級巨聲既熱情減卻咗好多,因為覺得變咗冇乜代表性,始終要成為香港一個超級巨星點都要識D廣東話卦?  同埋可唔可以整一集係鬥唱本地經典金曲呢?  相信觀眾會有更大共鳴感。

最後祝大家新一年更上一層樓,開開心心啦!

1 comment:

Anonymous said...

互動電視...嘩..互動新聞台我就知.. haha