2010-03-01

泰難忘之旅 - Day 1

好喇,真係乜都抖夠喇,騰騰震係時候再發市喇!!!

今年農曆年難得一班朋友夾到時間,所以決定成班柴娃娃一齊去泰國BKK旅行。其實呢次旅行可以搞得成都唔係容易,因為早於11月我地已經四出撲飛撲房,但都搞左一輪先至搵到各人均感滿意既套餐,而且費用要成4千6,比起平日千幾二千蚊就出到飛真係爭成截呀,不過過年旅行實係咁,最緊要盡興姐!

講返出發當日2月12日年廿九,由於起飛時間實在太晏,喺慌死蝕底既心態下我地決定早D到機場,實行提早感受呢個旅程,所以夜晚7點既機我地3點半就去到喇。由於唔算多出門,所以今次係我第一次用Terminal 2 check-in,感覺幾新鮮喎。
浪人FT

響機場閒逛幾粒鐘,又係時候上機喇,呢班機都幾準時,7點鬆d就開始郁喇!
出發喇 DL/FT/TT

其實BKK對我黎講唔算陌生,呢幾年都去過好幾次,所以你話好大新鮮感其實就冇,不過今次同一班唔同既朋友去,又係同蕃茄第一次去,所以感覺都幾特別架。
Welcome to Bangkok!
酒店係位於蒲區Sala Daeng附近的Glow Trinity,
講大就唔大,但整齊乾淨又就腳
床照 ─ 張床夠哂大

在酒店梳洗一番後,其實都接近11點,喂好鬼肚餓呀,食乜好呢咁夜?  呀,大家即刻諗到DJ Station出面既海南雞飯小店。呢間舖頭其實出名在真係正正響Member蒲點DJ Station出面,D人跳完玩完都好興響出面呢間雞飯店醫肚,順便睇下大家既真面目。我地今次齋食冇蒲,算幾另類,哈!
見到D雞都流哂口水
其實如果PP出面有間咁既野唔知會點
起勢咁加料,我加我加

食飽飽,一行人已急不及待促進泰國經濟,立刻「濕平」。去到泰國呢d二月都卅幾度既國家,背心短褲真係人見人愛,所以一眾靚男唔理夜麻麻起勢咁買背心兼講價,實行買唔到平野唔返酒店!
買住D算啦,聽日去翟度翟呀!

3 comments:

Fun said...

海棠春睡張相真係將你“千”春嘅一面表露無遺!

唓又話實去DJ,講到我問得好白癡咁.. SLAP SLAP SLAP~

TT said...

"千"春既一"面"呀, 哈哈哈

做咩姐, 第1日冇去之嘛, 之後有呀, 唔好咁心急, 遲d會講!!

Anonymous said...

update 得快d 啦..唔該