2010-03-24

泰難忘之旅 ─ Day 3

到了第三日,又係大年初一加情人節,大家梗係早早起身高高興興咁出去行個大運啦。點知一朝早走黎個頗氣人既小插曲。

話說因為第四日我地想去位於Siam Centre(以為)既Oishi Buffet度慶祝友人生日,所以今日諗住去嗰度親身訂枱,然後再周圍食野閒逛。本來大家講好坐BTS去,因為只得3個站,但一出酒店,有團友嫌BTS站遠,建議坐的士前往,而我們8人要分兩部的士。但那團友一截了部的士,便跟其他3人快快手上左車,冇講清楚在邊度等。冇法啦,咁我地等二部的士。點知在烈日下截了約10分鐘,的士係有,但一係唔知我地講乜,一係又唔想去(原來嫌塞車),所以眾人嬲嬲地索性去搭BTS。點知一出路口原來個BTS Chong Nonsi站就係呢度,你話激唔激死。

好啦,我地好快手就去到Siam站(據其他踏的團友透露佢地塞左約半個鐘),去到諗住搵呢間Oishi Buffet,喺嗰度等佢地,點知又搵唔到喎。Siam Centre唔算大,我地發散哂搵都搵唔到,呢度又搞左半個鐘,而我地咁岩個個手提又冇Roaming (我本來有,但張Sim Card換機時跌左),所以跟令一Group人完全聯絡唔上。大家搵到冇哂興又餓,惟有自己食D野先,點知一坐低已經見到「的士Group」班人行過。原來佢地在Oishi Buffet門口一直等我地,而呢間Buffet原來響Siam Discovery,並非Siam Centre,真係邊個俾D流料我地呀。

算喇算喇,既然搵得返就算,新正頭大家咪勞氣,笑下啦!
食返D靚壽司消下悶氣
D牛肉粒,韌到你阿媽唔認得

食完Lunch,最好就係周圍行下。其實Siam站的Shopping Mall分Siam Centre、Siam Discovery、Siam Paragon三個,當中以Siam Paragon最大,賣既野亦最貴,好多名牌子都有分店喺度架。所以保安特別嚴密,要過Censor機同俾security bag-check先入得架。
噴水池裡面有張櫈俾大家坐,你都去坐下啦
啋,新正頭掛藍燈籠! 呢個裝飾真係曇花一現,我地第二日去,
所有裝飾已經拆哂,平時又唔見泰國人咁efficient喎
小心踩Dog X
之後我地行去鄰近既BKK商場,呢個商場走大眾化路線,
其實有少少似香港既聯合廣場呀,不過當然BKK大好多啦
呢間飲奶奶好好味架
呢間donut shop唔駛咁Hard-sell情人節卦
出面有人雜耍慶祝新年,嘩咁高好牙煙!!
泰國都興呢家野喎
之後大家等的士去下一站,等車時遇見以下奇景,四位六呎以上既老外搭架
小型篤篤!  佢地爬上車時搵圍攝既情景,令我諗起歡樂滿東華一班藝員爬上一張細枱上
Babylon係曼谷好出名既「會員俱樂部」,睇下大家幾期待入去「玩」

是晚食左餐超唔掂既餐廳,所以冇乜想寫。之後我地去左會員必去勝地"DJ Station"。呢個場集幾個Disco於一身,每晚11點亦會有人妖騷睇,佢地扮相維肖維妙,而且表情生鬼令人捧腹大笑,所以不少人都趕入去捧場!
TT既企姿似唔似花樣年華先
是夜主要會合剛到步既友人MOS & RC,齊齊Fing完出黎食粉
名副其實既「炸蜢仔」,你食埋我份

玩下食下又點幾,係時候返酒店休息喇。

3 comments:

Fun said...

咁多人都會無roaming先死囉~

Anonymous said...

間飲奶鋪..D 咖 YOUNG 都好好味架..

你個死野... 我有講Siam 隔離 Discovery law.. 肯定你玩得開心得制..唔記得左啦.

TT said...

Fun: 唉呢壇野, 唔想再提

匿名: 係呀, 架央多好正, 但太飽冇食....
我唔知呀, 因為我地上網睇, 係寫Siam Centre