2010-03-25

泰難忘之旅 ─ Day 4

行程第四日,仍然係hea玩hea行hea食。

團友DL 2月22日生日,所以我地特登book左 Oishi Buffet,俾個little surprise佢!  呢間Buffet係MOS推介,一食可以食4個鐘,岩哂d鍾意打「持久戰」既為食鬼。Buffet主打壽司同鐵板燒,當然中式熱葷同西式甜點亦任君選擇,反而泰式野冇乜喎。
呢d鈕仔係用黎拎返d Teppanyaki
好多壽司揀呀,MOS一臉滿足
綠色燒賣,嚇死人咩
燒物,個人認為粟米最好味
由於未有準備蛋糕,我地索性叫侍應將擺係
吧枱既蛋糕成個拎黎

食飽後下一站當然係繼續Shopping啦,都差唔多要走所以大家嚷著要去買手信,而我地就揀左去曼谷大型超市之一Big C。這間位於World Trade附近的Big C,樓高兩層,乜鬼都有得賣架。
入去喇
黃字呢句係咪泰文恭喜發財呢下
RC & MOS誠意推介呢款餅,我都買左,幾甜架
去呢度買紅雞蛋唔駛自己染
d水咁高點拎呢下
連office file都有得賣
買到滿載而歸,都係一千Baht有找
行到咁攰食個donut真係人生一大樂事

買完野真係超攰,大家建議去揼骨,所以黎左呢間Health Land Spa & Massage。呢間Spa都幾大,自己一座獨立建築物,有五六層架,而且都幾爆,我地晨早book都要六點半先有位。
去到都仲要等9個字呀,大家各打發時間
咦,Tung,你呢個飲法好慳水慳力喎

由於呢個場好近酒店,大家揼完拎住一抽二lun返酒店,個個疲態畢露,索性響酒店裡面既餐廳用膳就算。之後再去Sala Daeng紅燈區逛逛,是次泰國之旅主要旅程就此完畢。唔該哂!
真係紅燈區,冇呃你地架

2 comments:

Anonymous said...

wakakak... 我又來啦...
我d 餅差不多食晒啦... hehe!
今次唔去食Oishi Buffet..我覺得比以前差左d....!

TT said...

d餅我食左d, 蕃茄又拎左d返公司俾人食...

下次介紹我地去邊間呀?