2010-04-03

愛上Iphone

3月30日出咗iphone,4月2日終於成功轉台!

其實話買iphone講咗好耐,都試過去數記問過幾次,都臨門撻Q,冇買到!  點解呢?  因為對Apple呢個牌子有點抗拒。其實我算係IPOD第一代用戶,2002年出了一部,但問題多多,更因為咁同Apple香港既Authorized Dealer理論一番,refund咗部機,從此對Apple產品冇乜好感。

呢幾個月,係咁問用開Smartphone既朋友攞「用家意見」,總括黎講都係Iphone最多正面評價,所以戰戰競競咀"扑鎚",搏多舖囉!

我自問好懶去Explore新機,成日標榜可以俾我響街度上Facebook同響MSN同D朋友傾下計,已經好夠,所以我選擇500MB用量既Plan!  昨日第一日可以用數據,就係咁乜都試下,又chat又facebook,又"單撈"好多apps玩,非常過癮。上itunes揀apps,揀到兩點都仲好興奮,第一日已經中咗毒!  Check下用量,死成40MB,點捱一個月唔過500MB呀?  後悔冇用無限計劃-ing!!! 其實爭$150,輸場麻雀唔止啦。

奉勸各位想出Iphone既朋友,真係要小心考慮揀plan,真係各人所求唔同,唔好低估自己用iphone既「小宇宙」。Happy Iphone-ing!!
我的Iphone,呢幾年靠你喇!

4 comments:

macy said...

TT

您好吖!

用親iphone都會中毒架啦, 我身邊的朋友都已經蔓延著這種毒, 仲會不時想傳染我. 相比坊間各牌子手電, iphone的確是較方便實用, 版面亦美觀很多, 但我始終不想行出第一步...

你試下同網絡供應商話加大個plan啦, 除了無限上網, 別無他選, 500mb用爆左仲大鑊. :)

TT said...

係呀, 其實都掙扎好耐呀! 而家不能自拔, 哈哈 !!

Anonymous said...

中晒毒啦

Anonymous said...

其實如果你係屋企或者公司可以用wifi咁咪唔會扣果500mb囉。我果500mb係真係係街搭地鐵冇wifi既地方先至用,係冇可能爆啊~~dl apps通常都會係wifi情況下dl