2010-05-16

投票投票

近期Hit爆問題,5月16日你投唔投票呀?

本來都唔想響個blog特別講呢樣野,不過見到近日FB朋友既留言,令我有必要在這裡澄清下。

其實是次補選,著重唔係候選人,而係議題本身。

話說政府不斷宣傳大部份港人都希望循序漸進落實普選,但當年基本法講明最快07/08可落實,但04年人大釋法,話唔可以咁早,咁即係點?  即係可以講過唔算數,大家信心盡失。佢話17/20年可落實普選,到時又唔知係咪真架姐。

但現時無機制可以俾港人表達我地對普選既渴求,咁點算呢?  所以一班泛民人士,諗出用五區呈辭,來讓市民表達佢地係咪想爭取普選。你投返果個辭職議員,即係表示想爭取普選,唔係既話即係唔認同囉,就係咁簡單。

雖然我都覺得呢條橋有少少屎,但都係冇辦法中既辦法,我始終會透過呢次選舉表達我既渴求,因為呢次機會唔係有好多次!  但竟然FB上好多朋友扭曲,有朋友連大陸係咪應該普選都拎埋出黎講,更有朋友如潑婦罵街地說你想香港死就去投票啦!  言論冇POINT又侮辱,既然大家有自己立場,咪堅持自己己見囉!  你唔投票冇人話你,我去投票就咪鬼嘈生哂啦,唔係你話一句幫小丑打冧香港我就唔去投架喎,咪當人既思想係流先得架!

唔理咁多,今日一定去投票,講完!

1 comment:

Anonymous said...

我同意你既講法,我都有去投票, 不過係白票

相反, 我係fb都有朋友呼籲其他人唔好投, 去做其他野...我都想回應佢, 不過, 我都冇, 因為,回左都係搵野去嗌交..

每個人都有唔同既觀點, 應尊重!