2010-06-02

陽光檸檬茶 ─ 樊亦敏篇

而家有youtube真係令我地呢d懷舊迷好開心,又可睇返以前既劇集同MV,又可以睇下經典廣告,今次我搵到既係89年既陽光檸檬茶廣告!


記得嗰時細細個,覺得點解香港會有個姐姐(即樊亦敏)咁靚既? 後尾佢選91港姐,即刻嘩一聲:咪係佢??  所以嗰年港姐我好留意佢!  但而家睇返,其實佢呢個look都未算最靚,同埋感覺有份倀雞feel (可能之後睇佢演出覺得佢份人係咁)!  而佢既演技同個男仔都係麻麻地喎!

睇完個clip,心血來潮買包陽檸黎飲,個包裝故之然唔同哂啦,但d味道....... 乜咁既?  完全搵唔返果種感覺呀!

我都係鍾意舊時既陽光....... 嘻!

3 comments:

TT said...

@i-joel: 謝謝你!!

macy said...

TT

嘩! 好懷念那種青蔥的感覺吖!
還有我最喜歡的蘇永康經典歌曲.
THANKS!

TT said...

@Macy: yeah, 青蔥呢個字形容得好貼切, 我都好懷念嗰時既歲月 ....