2010-06-25

長毛.... 真令人失望

由懂性而嚟,我對政治呢家野,都叫做會關注下,雖不致叻到識得同人辯論政見,但一D社會運動我都有參與過,而自己對香港政治文化亦有一套想法。當年既六四令我瀝瀝在目,覺得共產主義係唔可行,所以一直以嚟我都係泛民既支持者,希望憑著支持佢地,有人可以為香港既自由民主繼續發聲。

其實我對以較激進方式爭取民主既手法唔會完全否定。我心目中激進既方法,可能係一班青年大學生,手繞手嗌口號遊行,甚至訓街絕食,我都覺得可以接受。但今日見到電視新聞,有一頭戴面具貌似未夠二十既小子,以火機偷偷嘗試燒斷縛住立法會外鐵馬的繩,我個心不禁不寒而慄:「究竟佢地知唔知自己做乜?」。點解社會運動會變成好似一班街童響屋邨樓下公園搗亂生事咁呢?  佢地知道政改係乜黎架?  定係見一班朋友嚟玩嚟搗亂好開心所以柴娃娃又玩埋一份呀?

但有時,言語暴力比起拳頭暴力更令人心寒!  長毛以一句「癌上腦」去形容為民主奮鬥廿多年既華叔司徒華,令大眾市民嘩然,更令一眾泛民支持者心碎。點解一個人可以用呢D幾乎唔係人講既說話去形容並肩作戰多年既戰友?  真係一次政見唔同,就覺得對方可以不用尊重而惡言相向?  這是政治家(或甚至一個普通人)應有的態度嗎?

在若干年前還未有社民連之前,比較激進既泛民人士只有長毛,佢帶領既五四運動最耍家係響左派人士面前示威狂嗌口號,雖則較激進但形象鮮明,反而惹起一眾泛民支持者關注。04年佢參加立會選舉,我睇電視辯論發覺佢原來講解自己政綱時都幾有紋有路,唔係得個惡字,而且好surprised佢英文原來唔錯,所以跟家人決定投佢一票。起初都以為佢冇乜希望,點知佢得票有成五、六萬,先知道原來亦有其他人對佢有信心,可以為我們在議會發聲。到08年雖然我投返俾卿姐,但長毛亦有10萬票支持,我才發覺,原來激進行為係更被港人認同。

08年社民連三子上場後,我對佢地既行為開始反感。掟蕉、謾罵、惡言相向,彷彿成為佢地既黨章。我覺得泛民應該再分為兩派,溫和同激進,而我絕對支持前者!

五一六公投,相信會係我最後投票俾長毛既一次,唔好意思,我真係唔能夠再認同你地。今次政改,雖然我唔完全贊成所謂改良方案,但我會支持民主黨,支持卿姐,因為我唔想香港再浪費五年,既然我地同對手(中央)唔係五五波競爭,咁有時都真係要讓步,要住先囉,既然曾生都講到實牙實齒用立法方式confirm 2017同2020既選舉方法,我地咪放長雙眼睇下!

幾時先可以坐返埋一條船?

1 comment:

keith said...

大家見解類同.....
我對社民連既做法/態度 極之反感...