2010-06-17

傻仔唔識戴錶

由於近期港姐新聞多多,顧住update隔離台港乜姐,都少咗時間update我個騰騰鎮,真係要focus返多d先得!

呢排唔知蕃茄做乜鬼,繼上次送了盆栽擺設俾我,近日又無事無幹無啦啦送件驚喜禮物俾我喎,今次仲係闊佬咗添!

登登登櫈

嘩.....

估唔到蕃茄會送我兩隻錶喎,咁岩得咁橋我真係想買錶,真係非常多謝呀!

好喇,入正題,以下一則傻仔戴錶故事:

話說我不嬲都好少買錶,由細到大可能買錶唔過十隻,所以對錶既common knowledge真係好一般。咁呢,我戴圖中右手既錶返咗一日工,到第二日,發現停咗喎,我以為我較錯咗,所以較返岩之後繼續戴。之後過咗一個weekend,又發覺停咗,於是去間舖問下係咪壞咗。

去到間舖後我同老闆講哂成個story,佢笑笑口話:「呢d錶要戴住成會郁架喎!」哦... 原來係用Kinetic energy作運行動力既錶,我記得我都聽過下呢D錶,但我以為係Rolex果d貴錶先會咁添!  好彩我d聲氣都好好,唔係實俾個老闆串返轉頭呀,滴汗......!

傻仔唔識戴錶故事就此完畢

6 comments:

Anonymous said...

我都唔係好多手錶

naruto said...

我之前用過,除非日日帶;次次要較過,覺得煩呀!

macy said...

TT

哈哈哈! 的確係好傻!

TT said...

@anonymous: 你唔多咩?

@naruto: 係呀, 我都開始覺得有少少煩。

@macy: :P 確係好傻

Unknown said...

嘩!我都有左邊o個隻Marc Jacobs…
真係好靚!

TT said...

係呀, 真係幾靚, 我成日戴呀! :D